tirsdag 20. oktober 2009




Hei!
Her er jeg! Men i sommer/høst har jeg ligget på latsiden ang. blogging!

Definisjon av latskap:

"Latskap er det å være lat, det vil si det å ikke ville anstrenge seg og arbeide, men være treg og doven. Synonymer til latskap er lathet, dovenskap, treghet, giddeløshet, bedagelighet, makelighet og ugiddelighet. Latskap er et velkjent personlighetstrekk som er hyppig omtalt blant annet i gamle bibelske tekster. Latskap kan ha sykelige årsaker."
Kjekt å vite!

*****

Kjøpte 3 nøster med Palett og strikket en liten vest,.......

....og en rettoppoverstrikket hals. Synes fargene i garnet var så fine.
******

KJOLE/TUNIKA!
Synes det er så praktisk og søtt med slike små tunikakjoler til litj-frøkena. Denne var kjemperask å strikke, i Alpha fra Europris. Fant inspirasjon til den i det siste nr av
Alt om Håndarbeids Strikke Magasin.
*****

RESTEPUTE!
Her har jeg brukt litt rester av garn og stoff. Litt bånd og noen perler.

*****
Da vil jeg ønske dere en flott kveld. Jeg fyrer i ovnen og har nykokt kaffe i koppen. Strikketøy og den siste boka av Jo Nesbø "Panserhjerte" innen rekkevidde!

16 kommentarer:

Tovepia sa...

Hei Inger, så hyggelig!! Long time, no see, som man sier på godt norsk;)
Du har ihvertfall ikke ligget på latsiden hva angår flotte håndarbeider, og det er godt å se;)
Håper alt står bra til, ønsker deg ei god uke i et solfylt Trondheim;)
Masse klemmer fra meg;)

Stubbetufsa sa...

Der va ho! Æ har jo lurt på om alt va ok, men det høres bra ut! Du har i all fall ikke ligget på latsida når det gjelder strikking!
Ha ei fin uke!

Randi sa...

Flott at du er tilbake!:)Har savna bloggen din.
Skikkelig fine plagg du har strikka.

bea's blog sa...

Hei Inger,
sa flott at du er tilbake ~ velkommen igjen til Blogglandia!
~ ♥ ~
Betrice fra Tyskland

Ann sa...

Hei.. så kosli å se at du blogger igjen... masse fint du har laget igjen.. du er så utrolig flink ... ønsker deg en fin kveld. klem

Lise sa...

Så koselig å se livstegn her igjen! Lat? Vel, med den produksjonen vil jeg ikke påstå det akkurat! Kjempelekkert alt sammen!
Palett og Mini-Palett har ikke kommet hit ennå, var senest i dag og spurte, det ser så herlig ut!
Og Panserhjerte står på ønskelista her, gleder meg til å ta fatt på den! Ha en flott kveld!

Husmora Torunn Husbyn sa...

Søt tunika du har strikket! :-)

Anonym sa...

Mye flott her:)
Ønsker deg ei riktig God helg!

Elzie sa...

Vad kul det var att se ett inlägg från dig. Trodde nästan att du hade slutat blogga.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Stubbetufsa sa...

Hei!
Jeg er innom for å ønske deg ei god helg!
Håper du bare er lat, og at alt er ok!
Klem!

Elzie sa...

Hej gumman! Ville bara in och önska dig en god romejul.
Kram Elzie

Stubbetufsa sa...

jeg ønsker deg et riktig godt nytt år med god inspirasjon og tiltakslyst!
Klem!

Elzie sa...

GOTT NYTT ÅR. Hoppas 2010 blir ett bra år för er.
Kram Elzie

pepperkverna sa...

Den puten var nydelig! Hege

Stubbetufsa sa...

Jeg håper alt er bra med deg!
Klem!

Johanne Brekkevold sa...

Hei Inger!

Legger igjen en hilsen hos deg her. Veldig kos å høre at du følger bloggen vår:)
God uke!