søndag 14. desember 2008

Tusen takk kjære MUFFIN! Denne awarden fikk jeg av henne. Ikke så ofte jeg får slike utmerkelser, så jeg ble kjempeGLAD!

***

SJAL!

Fant oppskriften til dette sjalet på MOMENT sin blogg. Syntes det var så fint! Heklet i Fabel, og det gir noen fine fargeskiftinger når man hekler staver. Men hennes var kjempefint. Ta en titt på bloggen hennes!

*****
VOTTER!

I disse juletider kommer man ikke utenom disse tova-vottene! Kjekke julegaver!

***

VEST!

Holder på med en jakkevest til skjørtet i forrige innelegg. Har igjen stolpene forran, og knapper. Skjørtet er i bruk nesten hver dag! UTROLIG godt og varmt rundt midjen! Så jeg har allerede planer om ett lilla ett!!!


****
JULELYSJUGGEL!


Dette begynte som en spøk sammen med hyttenaboene. Det var gikk sport i å ha mest mulig lys. Så det første året dro vi på Europris og kjøpte det mest usmakelige vi kunne finne. Men heldigvis ligger det meste av jugglet godt gjemt i innerst i bua!!!!! OG TAKK FOR DET!

****

HEKSA!

Heksa har tatt på JULEANTREKKET! Denne er laget av en lokal kunstner. Utrolig morsomt å møte denne fruen midt ute i naturen!

...Og her i Trøndelag har det vært surt og kaldt. Så det ble traktortur på oss. Skjønner ikke hvorfor de vi møter ler når de ser oss.... Gubben på tur med kjærring og hund!

Fin måne over Fosen!
****

Da vil jeg ønske dere alle en fin ADVENTSUKE, med dette bildet av Emilie som spiser OPPHØGDE POTETER for første gang! Er ikke alltid så greit å vite hvordan ting skal spises!

13 kommentarer:

Elzie sa...

Ha, ha! Var det inte gott det barnbarnet fick i munnen? Och den där häxan ser verkligen illfundig ut. Henne vill jag inte möta en mörk kväll.
Var ett tag sedan jag var inne hos dig märker jag. Hoppas det blir ändring på det efter nyår. Har haft så lite tid till allting tycker jag.
Hoppas du har en härlig tredje advent.
Kram Elzie

Tino sa...

Gratulerer med awarden, den har du vel fortjent.
Så flotte votter og sjal du har laget. Gleder meg til å se vesten ferdig. Nydelig mønster på den.

Ønsker deg en fin 3 adventsøndag.
Ps.
Takk for alle koselige kommentarer, det varmer.

Bergheim sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Nå ligger det enda en award og venter på deg der. Nydelig bakgrunn og lay out du har fått til her. har prøvd meg på noe loknende i min blogg, men fikk det ikke til. ha en fin adventssøndag

Anonym sa...

Va veldig koselig å bak pepperkaka idag!!
( Og du like juggelglitteret på hytta, bare innrøm det ;) Klem fra Tonje

BeBe`s blogg sa...

Nå har jeg titta nedover bloggen din, her var det masse flott. Du er jo rene strikkemaskinen, og alt er så flott laga!:)

bea's blog sa...

★*¨¨*★
Bare sa hyggelig a vaere inni i bloggen din.
Emilie er jo super söte!!!!
Har nye bilder ut fra julemarket her - kommer du for besök igjen?!! :))
Kveldsklem
Bea

ChatrinesLiving sa...

Gratulerer så masse med flott award! Velfortjent til deg1:)
Hehe de istapplysa var jo faktisk ganske kule vil jeg si;) Hos meg er det bare litt lys over døra og et bittelite tre som har lys. Kansje blir det mer etterhvert, hvem vet;)

Sjalet var nydelig! Hos meg blir det lite håndarbeider for tida. Men maling og vasking derimot...kansje litt for mye av "det gode" Nå er det heldigvis snart juleferie, og det skal bli deilig! Da skal det bli mye håndarbeider, og blogging! Skal endelig prøve å få besøkt alle bloggene, noe jeg ikke har hatt så altfor mye tid for denne høsten gitt. Sånn er det nå avogtil, det blir vel roligere tider både hjemme og på jobb.

Ha en fin dag!
Klem fra Chatrine:)

Monicas sa...

Nydelig sjal....å mye mye fint når jeg scroller med ned langs sia di,..kreativ dame....ha en fin dag,,jeg kommer innom igjen

Fru Keilegavlen sa...

SÅ mykje flott du lagar!! Ynskjer deg ei flott adventstid!

gletting sa...

God jul!
Hilsen Grete

Anonym sa...

Hei .
Jeg er inne for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår.
Og jeg må bare si at det lille barnbarnet ditt er jo bare helt skjønt da ,jeg kan jo tenke meg at det blir mye kos.
Klem fra Tanis

Anonym sa...

Jeg vil ønske deg og din familie en riktig god jul og et gledelig nyttår. Klem fra Åse

Muffin sa...

Du er kjempe produktiv og lager så mye flott! Skulle gjerne gitt deg enda en award, men denne gangen har jeg bare en utfordring å komme med. Hvis du har lyst, da. Se i bloggen min..