torsdag 22. mai 2008

Utmerkelse & Bolero!

Tusen takk for alle bursdagsgratulasjonene. Kjempekoselig!
****


Se!!!!! .... hva jeg fikk fra snille, gode Thalia! Jeg er kjempestolt :) . Thalia har jeg blitt kjent med her inne i Blogglandia. Hun er en dame jeg setter utrolig stor pris på, og så maler hun de nydeligste bilder. Ta en titt i bloggen hennes! Tusen takk snille du!


UTFORDRING:


Hvilke 3 navn går du under:

Moder`n, Mamma & Inger.


Nevn 3 ting som skremmer deg :

Edderkopper, naturkatastrofer, manipulerende mennesker.


Nevn 3 ting du ofte/helst har på deg:

Lebepomade, klokke, mobiltlf.


3 sannheter om deg selv:

Sta, staere, staest!


3 ting du gjerne vil ha:

Fred.

Tårn på hytta (med tak og store vindu), med en stor seng, stjernekikkert og masse bøker. (Da kan jeg ligge der og se på stjernene, høre på bølgeskvulp og kanskje ett glass rødvin innen rekkevidde! ) Noen som har lyst til å komme på besøk!

God helse!

Jeg sender utmerkelsen og utfordringen videre til:

HULDRETIME . Synes hun fortjener det. Hun har en koselig blogg med masse fine bilder.

****

Ny bolero. Har kjøpr nye, røde lakksko. Måtte jo bare ha noe rødt som passet til dem.

** ....og tenk! Så var solstrålene på en snarvisitt her hos oss. Og da var Chari Behn snar til å fange de opp. For her er det kald om dagen. Og Chari er en like stor frossenpinn som meg! Men fra i morgen er det meldt sol i hele helga.

Ønsker dere en flott HELG!

Og legg gjerne igjen en liten kommentar, hvis du har vært på besøk!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lekker bolero Inger. Den blir nok flott til røde sko ja.
Vi satser på solskinn nå ja, vi trenger det nå.
Ønsker deg og dine en flott helg.
Kanskje vi sees snart.

IngersATELIER sa...

Hei Inger... Så det er slik du er, ikke værst de ønskene dine heller... hi..hi! Nydelig med den røde, helt sikker på at du kler rødt! Chari Behn ja:))) nusselig i allefall... Håper du får litt mere varme i kroppen etterhvert. Ikke mye til temperatur her i dag, men her er det knusk tørt, har ikke regnet på flere uker. Merkelig når det nesten blir gult før det blir grønt. Har hatt en runde med hageslangen i kveld igjen!
Postmannen bringer pakke til Trondheim i morgen, slik er det;)) Ønsker deg og dine ei god varm helg!
Klem fra meg!

Anonym sa...

Og da var det på tide å si hei igjen ja..... Jeg syns hunden din er bare heeelt til å spise opp!
Og tenk, - de melder hele 18 grader til i morra, så dette ser lovende ut gitt.... Kanskje det blir fyr på grillen for første gang i år her hos meg?
Og ang. den tårndrømmen din, jeg kommer gjerne og holder deg med selskap! :-)
Ha en feiende flott helg!

Anonym sa...

Hei Inger! Morro å lese ord om deg. er du sta du da? Ikke greit for ei søt dame som deg, hi hi....
Kjempefin bolero du har strikket, også i rødt da. Fikk lyst på den!!!
Ønsker deg en super helg. Klem

Muffin sa...

Gratulerer med utmerkelsen, den fortjente du sannelig.
Ja tårn på hytta skulle man hatt, god ide, jeg har en fin hyttetomt uten hytte på, så kanskje jeg skulle bygge det tårnet. Og Chari er bedårende som vanlig, tipper at hun er en smule bortskjemt også - slik som vi søtinger gjerne blir ;-) Ønsker deg en fin uke!

Tyra sa...

Oj, gratulerer med vel overstått!
Og jeg må få si at den boleroen var bærre lækker!
Og nydelig hund. Chari fortjener sin plass i solen!
Ha en fortsatt strålende uke!
Hilsen Cathrine

Muffin sa...

Det ligger en oppgave til deg i bloggen min.

Anonym sa...

Heisann. Ligger 3 overaskelser til deg i bloggen min. Klem

Anonym sa...

Hei. Jeg har vært innom her før, men måtte inn igjen for å titte..... JEG skulle gjerne vært i det tårnet du ønsker deg. Hørtes ut som et fantastisk sted. Håper du får realisert det....Synes boleroen du har strikket deg er kjempefin. Det er fint og friskt med rødt.

Ha en fin dag og nyt finværet. Minmill