fredag 20. juni 2008


Denne uka gikk fort, i overmorgen er det alt onsdag, sa mannen.

***
Edderkoppskjerf!

Måtte jo prøve å strikke skjerfet som Sylvez hadde oppskrift på i bloggen sin. Det var utrolig morsomt og det var fort gjort. Jeg strikket det i Cotton Viscose.

******
Garnmysteriet!


Nå har vi fått siste ledertråd i mysteriet. det ble en veske/sekk. Brukte ca 600 gram garn, så her gikk det med endel garnrester. Pynten på siden, er fra en gammel sommertopp. Passet jo perfekt til dette bruket!

*****

"Jãg trodde englarna fans, bara, bara i himmelen"....Bestilte dette bildet fra Thalias atelier. Jeg sendte en mail og fortalte henne om mine ønsker ang bildet. Og dere kan tro jeg ble FORNØYD. Passet perfekt på veggen hjemme hos meg. (Ta en titt på hjemmesiden hennes).

Så tusen TAKK kjære, Thalia!

***

Gammel lyslyskt!


Har pyntet litt på lyslykten. Festet noen tørkede roser rundt kanten + en liten medaljong. Synes den ble skikkelig sommerlig!

****

Valmue! Har noen kjempevalmuer i hagen. De står i full blomst nå, men i år ble denne ROSA! Kan de skifte farge? Men nydelig er den...

**

GO HÆLG! Da ønsker jeg dere en fin helg!


OG HUSK:

Ta livet som en gave, leve her og nå og huske at dagene ikke går - de kommer. Bare du kan leve ditt liv, men med god hjelp fra dine medmennesker kan det bli enda bedre.

KOZ DOKK!

8 kommentarer:

Lena sa...

Det var et flott og luftig skjerf, fint nå på sommeren:o) Og bildet var rett og slett nydelig! Ønsker deg en fin helg:o)

Anonym sa...

Gratulerer med en nydelig løsning. Alltid spennende å se dine flotte detaljer.

Anonym sa...

Igjen mye flott hos deg. Og hunden din blir jeg aldri lei av å se på. Ha ei flott helg.

Anonym sa...

Hei igjen, Inger!
Lekkert edderkopp skjerf du har strikket, stilfult og rent. Stilig veske fra garnmysteriet også. Falt helt for fargevalget ditt.
Nydelig englebilde. Jeg elsker engler, de er gode å ha. Tror jeg får inn å ta en titt på hjemmesiden hennes.
Ellers bra med deg og dine!
Ønsker deg en kjempefin helg. Kose deg!
Klem fra Åse

IngersATELIER sa...

Hei min venn... Selv takk, er så GLAD bildet falt i smak jeg! Har sagt det før og sier det igjen... du er bare utrolig flink og kreativ. Smart løsning på den veska... helt nydelig var den! Sender mail i løpet av dagen, skal ha hagedag i dag, trenger en opprydning etter regnet. Håper dagen din blir fin på alle vis...;)) helga også!
Klem fra meg!

annesand sa...

For et nydelig skjerf du har strikket. Fort gjort? Ser jo veldig avansert ut.
Her er hagen full av kjempevalmuer, de har vært her i minst 30 år, og har alltid vært orange...

Anonym sa...

Hei Inger!
Sa masse fint du viser her igjen!
Herlig!
Jeg har tagget deg, bare se pa min blog! :)
Fin söndag videre.
Klem fra
Bea

Anonym sa...

Jeg ble skikkelig inspirert av skjerfet, og har vært på en prøvelapp. Jeg får ikke mønsteret til å passe med antall masker. Det er nok noe som jeg har glippet...